↩ Προηγούμενο: Web εφαρμογές |
Επόμενο: Εφαρμογές κατά παραγγελία ↪ |
Η Webnail Intelligence αναλαμβάνει την Ανάλυση, το Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Ιστοσελίδων Εταιρικής Παρουσίασης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (B2B και Λιανικής). H διαχείριση του περιεχόμενου γίνεται μέσα από το WCE, ένα εύχρηστο και λειτουργικό περιβάλλον (CMS) που έχει αναπτύξει η Webnail. Ένα τυπικό έργο Κατασκευής Ιστοσελίδας περιλαμβάνει τα εξής βήματα:
Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για καθεμία από τις παραπάνω εργασίες κατεβάζοντας το κείμενο Project Methodology (Μεθοδολογία Έργου) σε pdf μορφή:
⇓ Project Methodology |
Ενώ πριν μια δεκαετία φάνταζε απίθανη στην Ελλάδα η προοπτική της διάδοσης του ηλεκτρονικού εμπορίου, τελικά αποδεικνύεται ότι οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες κατανοούν τη δυναμική που εμφανίζεται στις online αγορές και σπεύδουν, δειλά μεν, σταθερά αυξανόμενα δε, να δημιουργήσουν το δικό τους Ηλεκτρονικό Κατάστημα, μέσω του οποίου αναμένουν βελτίωση της θέση τους στην αγορά και κατά επέκταση της βιωσιμότητας της επιχείρησής τους.
Έρευνα του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) αποδεικνύει την αυξητική τάση που παρατηρείται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο:
Έρευνα 2011
"...οι συνολικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών διακυμάνθηκαν το 2011 στα €1,7 δις σημειώνοντας αυξήσεις 30% σε σχέση με το 2010. Αυτήν τη στιγμή 1,5 εκ. online Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 14-15 φορές/χρόνο, ξοδεύοντας €1.150/χρόνο εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites."Έρευνα 2012
"Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή) είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όπου 1.9 εκ Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δις €, έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου συνολικής αξίας 1.600€. Τώρα, στους βασικούς δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς είχαμε αύξηση το 2012 κατά 25-35% ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50% σε σχέση με το 2011. Η μεγάλη σημασία του διαδικτύου για τις αγορές καταγράφεται επίσης από την τάση ότι οι on-line καταναλωτές για το 50% των αγορών τους που έκαναν το 2012 σε φυσικά καταστήματα είχαν ψάξει, συγκρίνει προϊόντα και κάνει έρευνα αγοράς στο Internet πριν κάνουν την αγορά..."Έρευνα 2013
"Το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (περίπου 2.2εκ) έκανα τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος / υπηρεσίας on-line. Παρά το ότι η on-line αγορά κινήθηκε με 25% ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με το 2012, ακόμη παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αγορά θα φθάσει τα €350 δις με το 70% των χρηστών Internet να αγοράζουν on-line. Αυτό δείχνει και την προοπτική της Ελληνικής αγοράς που από τα €3.2 δις μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να φθάσει τα επόμενα χρόνια τα €6 δις..."
Η αποτελεσματική παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο εξαρτάται από το βαθμό τήρησης τριών βασικών κανόνων:
Ο επισκέπτης ενός website συχνά εγκαταλείπει μια ιστοσελίδα όταν το περιεχόμενο είναι ελλιπές, ασαφές και δημοσιευμένο χωρίς δομή και λογική συνέχεια. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έμφαση δίνεται στη χρήση οπτικών βοηθημάτων που μπορούν είτε να μεταδώσουν σαφή μηνύματα μέσω εικόνας ή video, είτε να ορίσουν με ακρίβεια και πιστότητα το περιεχόμενο (πχ ένα προϊόν).
Η Webnail χρησιμοποιεί όλα τα τεχνολογικά μέσα που αποτελούν προϋπόθεση για ένα ασφαλές, γρήγορο και αξιόπιστο website / e-shop και υποστηρίζει ενεργά τους πελάτες της με τη συνεχή παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών πληροφορικής.
B2B E-shop / Ηλεκτρονικό Κατάστημα για Επαγγελματίες |
Βασικές Λειτουργίες:
|
Τριπλό Portal της Ελληνικής Πυροσβεστικής Ακαδημίας |
Βασικές Λειτουργίες:
|
Εταιρική Ιστοσελίδα |
|
Πλήρες Ηλεκτρονικό Κατάστημα |
|
Βασικές Λειτουργίες:
|