E-shops, Websites

↩ Προηγούμενο: Web εφαρμογές
Επόμενο: Εφαρμογές κατά παραγγελία ↪

 

Παρουσία στο διαδίκτυο

Διευρύνετε τους ορίζοντές σας!

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Η Webnail Intelligence αναλαμβάνει την Ανάλυση, το Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Ιστοσελίδων Εταιρικής Παρουσίασης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (B2B και Λιανικής). H διαχείριση του περιεχόμενου γίνεται μέσα από το WCE, ένα εύχρηστο και λειτουργικό περιβάλλον (CMS) που έχει αναπτύξει η Webnail. Ένα τυπικό έργο Κατασκευής Ιστοσελίδας περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

  • Requirements and Business Analysis / Ανάλυση Απαιτήσεων και Επιχειρησιακών Διαδικασιών
  • Technical and Financial Offer / Τεχνική και Οικονομική Προσφορά
  • Kick-off Meeting / Εναρκτήρια Συνάντηση
  • Design / Σχεδίαση
  • Development / Ανάπτυξη
  • Delivery / Παράδοση
  • Key User Training / Εκπαίδευση Βασικού Χρήστη
  • Go Live / Θέση σε Λειτουργία
  • Support and Maintenance / Υποστήριξη και Συντήρηση

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για καθεμία από τις παραπάνω εργασίες κατεβάζοντας το κείμενο Project Methodology (Μεθοδολογία Έργου) σε pdf μορφή:

⇓ Project Methodology

E-commerce

Ενώ πριν μια δεκαετία φάνταζε απίθανη στην Ελλάδα η προοπτική της διάδοσης του ηλεκτρονικού εμπορίου, τελικά αποδεικνύεται ότι οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες κατανοούν τη δυναμική που εμφανίζεται στις online αγορές και σπεύδουν, δειλά μεν, σταθερά αυξανόμενα δε, να δημιουργήσουν το δικό τους Ηλεκτρονικό Κατάστημα, μέσω του οποίου αναμένουν βελτίωση της θέση τους στην αγορά και κατά επέκταση της βιωσιμότητας της επιχείρησής τους.

Έρευνα του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) αποδεικνύει την αυξητική τάση που παρατηρείται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο:

Έρευνα 2011
"...οι συνολικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών διακυμάνθηκαν το 2011 στα €1,7 δις σημειώνοντας αυξήσεις 30% σε σχέση με το 2010. Αυτήν τη στιγμή 1,5 εκ. online Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 14-15 φορές/χρόνο, ξοδεύοντας €1.150/χρόνο εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites."

Έρευνα 2012
"Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή) είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όπου 1.9 εκ Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δις €, έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου συνολικής αξίας 1.600€. Τώρα, στους βασικούς δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς είχαμε αύξηση το 2012 κατά 25-35% ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50% σε σχέση με το 2011. Η μεγάλη σημασία του διαδικτύου για τις αγορές καταγράφεται επίσης από την τάση ότι οι on-line καταναλωτές για το 50% των αγορών τους που έκαναν το 2012 σε φυσικά καταστήματα είχαν ψάξει, συγκρίνει προϊόντα και κάνει έρευνα αγοράς στο Internet πριν κάνουν την αγορά..."

Έρευνα 2013
"Το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (περίπου 2.2εκ) έκανα τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος / υπηρεσίας on-line. Παρά το ότι η on-line αγορά κινήθηκε με 25% ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με το 2012, ακόμη παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αγορά θα φθάσει τα €350 δις με το 70% των χρηστών Internet να αγοράζουν on-line. Αυτό δείχνει και την προοπτική της Ελληνικής αγοράς που από τα €3.2 δις μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να φθάσει τα επόμενα χρόνια τα €6 δις..."

Πηγή: http://www.eltrun.gr/e-commerce-survey

Corporate site ή e-shop;

Τα απλά εταιρικά websites παραμένουν σταθερή αξία μόνο για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματιές που παρέχουν υπηρεσίες και είναι αδύνατο ή δύσκολο να γίνουν αντικείμενο online εμπορίας. Οι υπόλοιποι οργανισμοί ωστόσο, μπορούν να επωφεληθούν από το ηλεκτρονικό εμπόριο, σε βαθμό μάλιστα αντίστοιχο της βαρύτητας που δίνουν σε αυτό. Όσο περισσότερο χρόνο διαθέσει ένας επιχειρηματίας για τη συντήρηση και ενημέρωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τόσο πιο άμεσα και γρήγορα θα φανούν τα οφέλη από τη χρήση του.

Παρουσία στο διαδίκτυο

Η αποτελεσματική παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο εξαρτάται από το βαθμό τήρησης τριών βασικών κανόνων:

  1. Πληρότητα περιεχομένου (content)
  2. Σωστή διάρθρωση της πληροφορίας (structure)
  3. Οπτικοποίηση της πληροφορίας (visualization)

Ο επισκέπτης ενός website συχνά εγκαταλείπει μια ιστοσελίδα όταν το περιεχόμενο είναι ελλιπές, ασαφές και δημοσιευμένο χωρίς δομή και λογική συνέχεια. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έμφαση δίνεται στη χρήση οπτικών βοηθημάτων που μπορούν είτε να μεταδώσουν σαφή μηνύματα μέσω εικόνας ή video, είτε να ορίσουν με ακρίβεια και πιστότητα το περιεχόμενο (πχ ένα προϊόν).

Η Webnail χρησιμοποιεί όλα τα τεχνολογικά μέσα που αποτελούν προϋπόθεση για ένα ασφαλές, γρήγορο και αξιόπιστο website / e-shop και υποστηρίζει ενεργά τους πελάτες της με τη συνεχή παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών πληροφορικής.

Δείγματα έργων

B2B E-shop / Ηλεκτρονικό Κατάστημα για  Επαγγελματίες

electrosystems.gr

Κατασκευή eshop για την Electrosystems

Βασικές Λειτουργίες:

  • Μηχανισμός αυτόματης δημιουργίας προσφοράς για τους συνεργάτες με το λογότυπό τους
  • Εκπτωτικές καμπάνιες ανά κατηγορία πελατών και προϊόν
  • Αυτόματη εξαγωγή προδιαγραφών προϊόντος σε pdf
  • Πακέτα ειδών σε προσφορά
  • Δημιουργία καμπάνιας και μαζική αποστολή SMS
  • Προηγμένη τιμολογιακή πολιτική με βάση την ποσότητα

Τριπλό Portal της Ελληνικής Πυροσβεστικής Ακαδημίας

academy.fireservice.gr

Πυροσβεστική Ακαδημία

Βασικές Λειτουργίες:

  • Διαχείριση μητρώου για τους Σπουδαστές της σχολής
  • Δημοσίευση εκπαιδευτικού υλικού, εγχειριδίων και εργασιών
  • Εγγραφή και Διαχείριση Αιτήσεων για Εκπαιδευτικά Σεμινάρια
  • Εγγραφή και Διαχείριση Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών

Εταιρική Ιστοσελίδα

civil-energy.gr

Κατασκευή ιστοσελίδας για την Civil Energy
  • Εταιρική παρουσίαση με χρήσης της μεθόδου Σχεδίασης Βέλτιστης Προσαρμογής (Responsive Web Design)

Πλήρες Ηλεκτρονικό Κατάστημα

e-vendor.gr

e-vendor.gr

Βασικές Λειτουργίες:

  • Β2Β και Λιανική σε ένα κοινό interface
  • Ηλεκτρονικές πληρωμές
  • 100% παραμετρικό frontpage