↩ Σύστημα Επιβράβευσης Πελατών |
Οι αφοσιωμένοι πελάτες αγοράζουν περισσότεραΟι Πελάτες που επιστρέφουν στην επιχείρησή μας δαπανούν κατά μέσο όρο 67% περισσότερο από τους νέους Πελάτες. |
|
Το κόστος απώλειας Πελάτη είναι σημαντικόΜείωση του ποσοστού απώλειας Πελατών κατά 5%, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων κατά 75%. Ενώ ακόμα και εμπειρικά αναγνωρίζουμε ότι το κόστος απώλειας ενός υφιστάμενου Πελάτη είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος απόκτησης ενός νέου, λανθασμένα συγκεντρώνουμε τις δυνάμεις μας μόνο στην απόκτηση νέων Πελατών. |
|
Οι αφοσιωμένοι πελάτες συντηρούν την επιχείρησή μαςΤο 55-70% των συνολικού τζίρου της επιχείρησή μαςπραγματοποιείται από το 15% των πιο αφοσιωμένων Πελατών μας. |
|
Το loyalty βοηθά σε δύσκολες περιόδουςΤο 1/3 των Πελατών λιανικής υποστηρίζει ότι τα Προγράμματα Επιβράβευσης γίνονται πραγματικά χρήσιμα όταν οι Πελάτες βιώνουν οικονομικές δυσκολίες. |
|
Το loyalty ως παράγοντας επιτυχίαςΟι επιχειρήσεις που παρέχουν Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών πραγματοποιούν 46% υψηλότερες Πωλήσεις. |
Δείτε το video-παρουσίαση του CLS |
Τι είναι το CLS |
Διαβάστε τα χαρακτηριστικά του |